Coll/bufanda amb botons per a l’Eulàlia

Feia uns quants hiverns que “li devia” un coll a l’Eulàlia perquè sempre me’n demanava i mai no li arribava el moment… 😉 Aquest hivern, amb el descobriment del ganxet i una bona resta de cabdell que em quedava de fer un coll de mitja, va arribar el moment del coll/bufanda per a l’Eulàlia!procés_coll_eulàliaAmb una agulla de quan ma mare era jove i feia ganxet que deu ser del número 9 (ho dedueixo per comparació amb la del 10 perquè no té cap número…) i aquesta llana tant xula i gruixudeta, em vaig atrevir amb el meu primer treball de ganxet amb llana!

Com que el cabdell es va acabar i no quedava ni prou llarg per ser bufanda ni prou curt per tancar-lo i que fos un coll, vaig cosir-hi dos botons de fusta perquè ella se’l pugui ajustar a la mida que vulgui cada vegada que se’l posi! I mireu què xulo li queda!

coll eulàlia

Anuncis

Deixa un comentari

