Garlanda d’estrelletes per l’habitació de la petita

L’Eulàlia i el Jordi estan a punt de ser pares i em va fer molta il·lusió fer-los un regal fet per mi. Vaig pensar que ja que havia après a fer estrelletes de ganxet, els podia fer una bonica garlanda perquè la posessin a la paret de l’habitació de la petita (encara no té nom!). Vaig anar a comprar madeixes de cotó de colors bonics i em vaig decidir per unes de cotó 100% ecològic i amb un tacte molt agradable.

Un cop acabada, la vaig presentar a la paret del saló de casa i així és com va quedar:

garlanda_estrelletes

Ara només faltava pensar com la podia embolicar… Vaig pensar de posar-la en una caixa i personalitzar l’etiqueta amb segells de goma fets per mi expressament per a l’ocasió i una estrelleta amb fil de cotó de diferents colors:

paquet_garlanda

caixa

La veritat és que el regal feia patxoca i els va fer molta il·lusió! I mireu què bonica queda posada a la paret de l’habitació de la petitona. M’encanta!!

habitació

Em sembla que ja tinc “el meu regal” per a totes les amigues que es vagin embarassant! 😉

Anuncis

Un pensament sobre “Garlanda d’estrelletes per l’habitació de la petita

Deixa un comentari

